Pomoc i kontakt

Platforma Hello! Mazovia powstała w celu ułatwienia turystom odkrywania atrakcji w województwie mazowieckim. Dzięki naszym usługom, możesz nie tylko wybrać obiekty, które chciałbyś odwiedzić, ale także kupić bilety do wszystkich atrakcji za pomocą jednej transakcji. Wciąż się rozwijamy i z tygodnia na tydzień nasza oferta jest bardziej rozbudowana i urozmaicona.

Masz pytania? Biuro Obsługi Turysty chętnie na nie odpowie.

FAQ:

  • W jaki sposób otrzymam bilet?

Bilet zostanie do Ciebie wysłany w formie maila zawierającego kod QR. Jeśli jesteś zalogowanym użytkownikiem, znajdziesz bilet w zakładce „MOJE BILETY”.

  • W jaki sposób bilet będzie kontrolowany w atrakcji, którą planuję odwiedzić?

Upewnij się że otrzymałeś maila z kodem QR lub że znajduje się on w zakładce „MOJE BILETY”. Okaż kod w obiekcie, do którego zakupiłeś bilet.

  • Co zrobić, jeśli nie otrzymałem maila z potwierdzeniem?

Sprawdź czy podałeś właściwy adres oraz czy wiadomość nie znalazła się w spamie. Jeśli mimo to nie znalazłeś maila z potwierdzeniem, skontaktuj się z nami. Wyślemy Ci go raz jeszcze.

  • Czy muszę logować się na stronie lub pobierać aplikację, żeby kupić bilet?

Nie, nie musisz. Możesz dokonywać zakupów jako niezalogowany użytkownik, ale logowanie lub korzystanie z aplikacji ułatwi Ci dostęp do zakupionych biletów.

  • W jaki sposób mogę zapłacić za wybrane bilety?

Platforma Hello! Mazovia obsługiwana jest przez serwis Tpay S.A. i umożliwia dokonanie płatności za pomocą interface’u Twojego banku, Blika, Apple Pay, Google Pay lub kart płatniczych.

Dane kontaktowe

Hello Poland Sp. z o.o.
Świętego Mikołaja 19
50-128 Wrocław
tel: +48 667 999 906 @Hello Poland NIP 897-184-23-78 REGON 367836122 KRS 0000686920
Zapisz się
do newslettera