Pomoc i kontakt
Platforma Hello! Mazovia powstała w celu ułatwienia turystom odkrywania atrakcji w województwie mazowieckim. Dzięki naszym usługom, możesz nie tylko wybrać obiekty, które chciałbyś odwiedzić, ale także kupić bilety do wszystkich atrakcji za pomocą jednej transakcji. Wciąż się rozwijamy i z tygodnia na tydzień nasza oferta jest bardziej rozbudowana i urozmaicona.
Masz pytania? Biuro Obsługi Turysty chętnie na nie odpowie.
FAQ:
- W jaki sposób otrzymam bilet?
Bilet zostanie do Ciebie wysłany w formie maila zawierającego kod QR. Jeśli jesteś zalogowanym użytkownikiem, znajdziesz bilet w zakładce „MOJE BILETY”.
- W jaki sposób bilet będzie kontrolowany w atrakcji, którą planuję odwiedzić?
Upewnij się że otrzymałeś maila z kodem QR lub że znajduje się on w zakładce „MOJE BILETY”. Okaż kod w obiekcie, do którego zakupiłeś bilet.
- Co zrobić, jeśli nie otrzymałem maila z potwierdzeniem?
Sprawdź czy podałeś właściwy adres oraz czy wiadomość nie znalazła się w spamie. Jeśli mimo to nie znalazłeś maila z potwierdzeniem, skontaktuj się z nami. Wyślemy Ci go raz jeszcze.
- Czy muszę logować się na stronie lub pobierać aplikację, żeby kupić bilet?
Nie, nie musisz. Możesz dokonywać zakupów jako niezalogowany użytkownik, ale logowanie lub korzystanie z aplikacji ułatwi Ci dostęp do zakupionych biletów.
- W jaki sposób mogę zapłacić za wybrane bilety?
Platforma Hello! Mazovia obsługiwana jest przez serwis Tpay S.A. i umożliwia dokonanie płatności za pomocą interface’u Twojego banku, Blika, Apple Pay, Google Pay lub kart płatniczych.
Dane kontaktowe
Hello Poland Sp. z o.o. Świętego Mikołaja 1950-128 Wrocław tel: +48 667 999 906 biuro@hello-poland.pl @Hello Poland NIP 897-184-23-78 REGON 367836122 KRS 0000686920